Blog

Surfanje na Portugalskem

julij 17, 2019

Potovanja

Pred kratkim sem bila v prečudovitem mestu, v Ericeiri na Portugalskem, kjer sem se naučila surfanje.

Ericeira je majhno mestece ob obali Portugalske. Nahaja se približno pol ure severno glavnega mesta, Lizbone.

Če bi si mogla izbrati eno besedo, ki bi opisala ta kraj, bi to bila beseda „chilled“. Vse v tem mestu je popolnoma sproščeno. Ljudi, atmosfera, restavracije, bari, celo živali izžarevajo sproščeni duh Ericeire. In, najboljša stvar: Ni veliko turistov.

Višek pa so seveda surferji, ki se klatijo po ulicah. Izgledajo točno tako, kot si predstavljaš tipičnega avstraljskega surferja. Temno rjava polt, dolgi svetli lasje z blondiranimi špičkami in seveda imajo namazano debelo plast sončne kreme na nosu in ličkah. Kaj je to, da vsi surferji izgledajo enako? Celo Jorge, nekoliko starejši moški, ki je bil moj instruktor surfanja za ves teden, je bil čisto enak po zunanjosti, le s sivimi lasmi.

Ericeira je pravo surfersko mesto. Ima nešteto plaž, ki so izvrstne za surfanje. Valovi so visoki, ampak tudi primerni za začetnike.

1. Dan

Ko sem istopila iz avta in prvič zavohala morski zrak, sem bila nemudoma srečna. Še bolj pa, ko sem prvič zagledala čudoviti razgled na morje. Višek pa je bil, ko sem vstopila v Hostel GIG Capsule, ki se nahaja direktno v centru starega mesta.

Že večkrat sem prenočila v hosteljih, tako da sem bila pripravljena na vse možne scenarije. Da je preveč ljudi v eni sobi, ali da je slab zrak in ne moreš spati. Da je kopalnica ogabna in se nočeš niti stuširati, ali pa vse skupaj. Ampak ne boste mi verjeli, če vam povem, da je bil hostel bolj prijeten kot 80% vseh HOTELOV, kjer sem bila doslej.

2. Dan

Zajtrk je bil inkludiran v ceno prenočitve in smo ga pojedli v kavarni Green is Good, hostelja GIG. Kavarna je v isti stavbi kot hostelj. Moto GiG-a je živeti zdravi način življenja, zato je zajtrk posebno zdrav in narejen samo iz naravnih sestavin.

Ob 14:00 sem imela prvo uro surfanja. Preden se spravim v vodo, sem se mogla že tri krat premagat. Ampak ko sem se prvič ulegla na desko, so vse skrbi izginile. Vstala sem skoraj vsakič in surf coach me je klical „Pro“. Dober začetek.

3. Dan

Po zajtrku smo se odpravili v Lizbono. Tam nismo počeli nič posebnega. Sli smo na lov najboljsih Pastel-jev de Nata,  ki so prava špecijaliteta na Portugalskem. Konec koncev smo jih našli v Mantegariji. Poleg tega pa smo si ogledali par znamenitosti Lizbone.

Ob petih se je začel pouk surfanja. Danes smo šli na peščeno plažo, ki je izgledala kot plaža v seriji Baywatch. Pravljična. Ampak, kar ni bilo preveč pravljično, so bili gromozanski valovi. Mislila sem, da tega ne bom preživela. Valovi so bili tako ogromni in hitri, da so me kar 10 krat zaporedoma vrgli nazaj na plažo. Morala sem paziti z desko, kajti takšni razmeri so lahko zelo nevarni, če neveš kako ravnati z desko.

Minile so dve ure in tokrat sem vstala le 2 krat. Hahaha.

4. Dan

Danes sem cel dan ležala na plaži in odkrivala okoliščino. Ob 17:00 pa se je spet začel pouk surfanja. Še dobro, da smo šli danes na drugo plažo, tik ob Ericeiri, kjer mi je šlo zelo dobro. Danes sem skoraj vsakih ujela val in uspela tudi vstati in surfati. Par krat sem se uspela celo zavrteti v eno smer.

Po surfanju smo šli s prijatelji popiti kozarec vina na razgledni točki, kjer smo sedeli do sončnega zahoda in se pogovarjali o vsem mogočem.

5. Dan

Po zajtrku sem se odpeljala na pot proti jugu, kjer sem odkljukala točko svoje osebne bucket-liste. Knjižila sem si jahalno turo ob plaži na svoji najljubši pasmi konja – Lusitano. Bilo je kot v pravljici. Jahali smo ob plaži, v vodi in višek pa je bil, da smo videli celo delfine, ki so plavali tik ob plaži. Čudovito.

Kot vsak dan, smo imeli pouk surfanja spet ob petih. Hvala bogu spet na moji najljubši plaži, kjer mi je spet šlo super. Še malo, pa bi postala pravi Pro, kot bi rekel Jorge.

Po surfanju smo sli spet na vino, potem pa v najljubšo restavracijo TIK TAK, kjer imajo odlične skampe s česnjevim oljem in kruhom.

6. Dan

Danes je bilo surfanje že ob enajstih. Nažalost smo morali iti spet na plažo groze, kjer so gromozanski valovi, ki te samo pogovtnejo. Ni mi šlo tako dobro, če sem odkrita. Ampak vsaj malo boljše kot zadnjič, ko smo bili na tej plaži. Malo napredovanja pa more biti ane.

Potem smo še malo uživali mesto in se sprehajali po trgu, kjer sem si kupila zelo lepo obleko. Vam bom pokazala v drugi blog objavi.

Nato smo šli še v Sintro, kjer smo si ogledali Palacio nacional da Pena. O tej palači, pa sem napisala poseben blog post, ki si ga lahko ogledate tukaj.

Palacio nacional da Pena

Od Sintre smo se odpravili na pot v Lizbono, kjer smo preživeli še zadnji dan. Spala sem v hostelju Bluestock. Hitro smo odložili pretljago in se nato odpravili v Night Life Lizbone.

Prvi stop je bil v „najboljši burger restavraciji “ Lizbone: A Cultura de hamburger. Tam sem pojedla (nepretirano) najboljšega burgerja mojega življenja. Nato smo se dobili s prijatelji, ki smo jih spoznali pri surfanju in smo šli v lokal, kjer smo poslušali FADO in pili Sangrio. Uspešna noč, bi rekla.

7. Dan

Zbudila sem se v Lizboni. Ker smo se prejšno noč vrnili šele ob 4, sem spala do 9:30. Po zajtrku, ki je bil O.K., smo se odpravili na shopping juhu. Kupila sem si blasno lepe, bele jogijske hlače in poletni puloverček.  Nato smo se še sprehajali po mestu in si šli ogledati grad Sao Jorge-ta. Na gradu smo uživali čudoviti razgled čez celo Lizbono.

Ob 18:15 pa smo imeli polet nazaj v Avstrijo.

FINAL NOTE

To so bile moje počitnice na Portugalskem. Če želitee brati še več o Portugalskem, vam priporočam nasljednje objave: